زننده گل قهرمانی جام جهانی 2014 بالاخره مقصدش را پیدا کرد

زننده گل قهرمانی جام جهانی 2014 بالاخره مقصدش را پیدا کرد

خبرگزاری فوتبالی - آیندهوون کار خرید ماریو گوتزه از دورتموند را با قراردادی دو ساله نهایی کرد.

به گزارش فوتبالی، گوتزه که 63 بازی ملی برای آلمان در کارنامه خود دارد با اتمام قراردادش با دورتموند به عنوان بازیکن آزاد به آیندهوون ملحق شد. جان دی یونگ مدیر ورزشی تیم آیندهوون گفت :" ماریاو پس از تماس با راجر اشمیت، مربی تیم ما به این پروژه علاقمند شد. در نهایت او نشان داد که همان هدیه ای از جانب خداوند است که انتظارش را داریم. خوشحالیم که با آیندهوون قرارداد بست و به این اتفاق خیلی افتخار می کنیم."

گوتزه مذاکرات با سرمربی آیندهوون در ماه های اخیر را هم تایید کرد:" مذاکرات خوبی را با اشمیت داشتم و حقیقتا فکر کردم که حضور در فوتبال هلند گزینه مناسبی برای من است. در تابستان پیشنهادهای زیادی داشتم اما من شخصیتی دارم که احساسات رویم تاثیر می گذارند و تصمیم های خودم را می گیرم. حس می کنم که برای چالشی جدید آماده هستم و مطمئنم که این یک تحول بسیار راحت برای من خواهد بود."

گوتزه به خاطر زدن گل قهرمانی جام جهانی 2014 برای تیم ملی آلمان برای آرژانتین شناخته می شود. این بازیکن که فصل گذشته 21 بازی برای دورتموند انجام داده بود، بیان کرد:" به تمرینات ادامه دادم و برای چالش جدیدم از نظر بدنی آماده هستم. به جلو نگاه می کنم تا به هم تیمی های جدیدم ملحق شوم."

4125