کاوانی پوشیدن پیراهن کریستیانو رونالدو را افتخاری بزرگ دانست

کاوانی پوشیدن پیراهن کریستیانو رونالدو را افتخاری بزرگ دانست

خبرگزاری فوتبالی - ستاره سابق پی اس جی پس از انتقال به الدترافورد، پیراهن شماره 7 را که زمانی بر تن کریستیانو رونالدو و اریک کانتونا بوده است، خواهد پوشید. ادینسون کاوانی معتقد است که آمادگی پذیرش مسئولیت پوشیدن شماره 7 منچستر یونایتد را دارد، مهاجم اروگوئه‌ای آن را افتخاری بزرگ می‌داند.

به گزارش فوتبالی، کاوانی انتقال خود به اولدترافورد را روز دوشنبه رسمی کرد و با قراردادی یک ساله به منچستریونایتد پیوست. قرارداد او قابلیت این را دارد که به مدت یک سال دیگر هم تمدید شود. کاوانی در گفتگو با ESPN گفت:" پوشیدن پیراهن شماره 7 منچستر یونایتد باعث افتخار من خواهد بود. حالا من می خواهم برای این مسئولیت آماده شوم ، تمام تلاشم را می كنم تا آماده باشم و از آن لذت ببرم و امیدوارم كه در منچستر یونایتد جای خود را باز كنم. من دو سال با منچستر یونایتد قرارداد دارم. می خواهم همه چیز را در اینجا بدست بیاورم. احساس خوبی دارم."

منچستر یونایتد پس از وقفه بازی های ملی مجددا بازی های خود را در لیگ برتر انگلیس استارت خواهد زد و باید منتظر حضور ادینسون کاوانی در ترکیب این تیم باشیم. شیاطین سرخ در آخرین بازی خود با نتیجه 6 بر 1 مقابل تاتنهام تحقیر شدند و اوضاع جالبی ندارند.

1470