اعلام لیست اینتر در لیگ قهرمانان اروپا؛ با حضور ناینگولان

اعلام لیست اینتر در لیگ قهرمانان اروپا؛ با حضور ناینگولان

خبرگزاری فوتبالی - اینتر لیست خود را برای لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 اعلام کرد که راجا ناینگولان در لیست حضور دارند اما ماتیاس وسینو و دنیله پادلی خط خورده اند.

به گزارش فوتبالی، اینتر این لیست را تا پایان مرحله گروهی اعلام کرده است. نراتزوری ها با رئال مادرید، شاختار دونتسک و بروسیا مونشن گلادباخ همگروه شده اند.ناینگولان که در آخرین روز نقل و انتقالات در آستانه پیوستن به کالیاری بود، در نهایت ماندنی شد و در لیست قرار گرفت. وسینو و همچنین پادلی درون دروازه خط خورده اند در حالی که یونوت رادو و فیلیپ استانکوویچ (پسر دیان که در خط هافبک بازی می کرد) دروازه بان های ذخیره تیم خواهند بود.

لیست اینتر برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بدین شرح است : هندوانوویچ، اشرف حکیمی، گالیاردینی، دی ورای، الکسیس سانچز، لوکاکو، لوتارو مارتینز، کولاروف، سنسی، رانوکیا، پریشیچ، یونگ، ویدال، بارلا، اریکسن، دی امبروزیو، اشکرینیار، ناینگولان، بروزوویچ، باستونی و رادو.

اینتر می داند که به نوعی در گروه مرگ قرار گرفته است چرا که شاختار همیشه تیمی سرسخت و هجومی بوده در حالی که مونشن گلادباخ از تیم های خوب بوندسلیگا در فصل گذشته بوده و رئال مادرید هم پرافتخارترین تیم اروپاست که به دنبال جبران دو فصل ناکامی در اروپا خواهد بود.

4125