ماجرای درگیری ساری با بازیکنان یوونتوس چه بود؟

ماجرای درگیری ساری با بازیکنان یوونتوس چه بود؟

خبرگزاری فوتبالی - مائوریتسیو ساری پس از عملکرد ضعیفی که در یوونتوس داشت، از هدایت این تیم برکنار شد. او در حالی از یووه اخراج شد که به عنوان سرمربی تیم هنوز دو سال از قراردادش مانده بود. مسئله‌ای که خسارتی مالی برای یوونتوس به همراه داشته است. ساری فقط توانست سری آ را فتح کند که برای یوونتوس دستاورد بزرگی به شمار نمی‌رود. او از بازیکنان تیمش نزد مدیران باشگاه شکایت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، ساری در دوران حضورش در یوونتوس رابطه‌ی خوبی با بازیکنان این تیم نداشت و با آن‌ها بار ها به مشکل خورد. این مربی در دوران حضورش در یوونتوس از رفتار بازیکنانش عصبانی شده و نزد مدیران باشگاه رفته و از آن‌ها گله کرده است. شرایط در تمرینات یوونتوس به شکلی پیش رفته بود که گویا بازیکنان به حرف های مائوریسیو ساری گوش نمی‌دادند و هر کدام کار خود را انجام می‌دادند. ساری از این مسئله ناراحت شده و به مدیران یوونتوس گفته بود: "این تیم غیر قابل تمرین است."

گفتنی است که یوونتوس به دنبال گرفتن تخفیف از ساری بود تا نسبت به دستمزد دو سالی که از قراردادش با یوونتوس مانده بود، کوتاه بیاید. چیزی که مائوریتزیو ساری در مقابل آن محکم ایستاد و مطالبات خود را به طور کامل و بدون دادن تخفیف خواست.

1470