وینیسیوس: بنزما یک اسطوره است؛ شماره 20 برایم خوش‌شانسی آورده

وینیسیوس: بنزما یک اسطوره است؛  شماره 20 برایم خوش‌شانسی آورده

خبرگزاری فوتبالی - وینیسیوس جونیور پدیده برزیلی رئال مادرید که با کسب دو گل شروع فصل خوبی داشته، در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره شماره 20 رئال مادرید در این باره که شروع فصل خوبی داشته، بیان کرد:"حال خیلی خوبی دارم. از عملکردم خرسند هستم. تیم صدرنشین است و قطعا تلاش می کنیم بهتر شویم. شروع فصل متفاوت است چرا که پیش فصل و بازیهای دوستانه نداشتیم. سعی می کنیم بعد از بازیهای ملی عملکرد بهتری داشته باشیم و با رئال مادرید به بالاترین سطح برسیم. در مقابل لوانته خیلی خوب توپ را استپ کردم، فکر کردم و دیدم که توپ را باید کجا بفرستم. گل اول رئال مادرید به ثبت رسید و مهم این بود که برنده شویم."

ستاره 20 ساله رئال مادرید در مورد روند پیشرفت خود در مادرید هم صحبت کرد:" در سن 18 سالگی به رئال مادرید ملحق شدم و برای من که در تیم ملی برزیل ملحق شدم، تجربه جدیدی بود. فعلا در حال یادگیری هستم. نسبت به گذشته بازیکن متفاوتی هستم. هواداران رئال مادرید در شروع کارم به من کمک کردند و من موظف هستم که حالا و در آینده به آنها کمک کنم. من ترسی ازاین که توپ را لو بدهم، ندارم. به جلو حرکت می کنم تا با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر شوم. این شجاعت در زمان شکست یا تساوی به ما کمک می کند. روندی من حاصل ساعت ها تلاش است، در خانه فقط تمرین نکردم بلکه روی تغذیه، خواب و استراحت خود نیز کار کردم و سعی کردم که بهترین عملکردم را ارائه بدهم."

وینی در مورد کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید گفت:"کریم یک اسطوره است که به بازی کردن در کنارش افتخار می کنم. همیشه به من پند و اندرز می دهد تا بهتر شوم. در شروع کارم با وجود این که من را نمی شناخت، خیلی به من کمک کرد. حالا از من می خواهد که آرامش داشته باشم و برای انتخاب بهترین حرکت به من کمک می کند. یکی از بهترین بازیکنانی است که در کنارش بازی کرده ام. بازی کردن در کنار کریم و سایر بازیکنان رئال مادیرد برایم رویایی است. سعی می کنم از فرصت هایم استفاده کنم و به نصیحت ها گوش بدهم.

وی در مورد تغییر شماره پیراهن خود و انتخاب شماره 20 صحبت کرد:" در اولین بازی خود در فلامینگو شماره 20 را پوشیدم و خاطره خوشی از این شماره ندارم. آسنسیو شماره 11 را انتخاب کرد و بدین ترتیب من شماره 11 را انتخاب کردم که به نظر خودم برایم خوش شانسی آورده است (می خندد)."

ستاره جوان رئال مادرید در این باره که ال کلاسیکو مقابل بارسلونا در روز سوم آبان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد هم صحبت کرد:" شرایط عجیبی خواهد بود اما باید تمرکز و جدیت داشته باشیم چرا که این بازی می تواند تعیین کننده باشد. هواداران در نیوکمپ نخواهند بود اما از خانه انرژی هایشان را به ذهن و قلب ما منتقل خواهند کرد. تلاش می کنیم تا همه جامهای ممکن را ببریم و فصل را با سه جام به پایان برسانیم."

4125