رسمی؛ مدافع چلسی هم‌تیمی مهدی طارمی شد

رسمی؛ مدافع چلسی هم‌تیمی مهدی طارمی شد

خبرگزاری فوتبالی - مالانگ سار، مدافع جوان فرانسوی که در همین تابستان از نیس به چلسی پیوسته بود با قراردادی قرضی و به مدت یکسال راهی پورتو شد. این مدافع 21 ساله با قراردادی دائمی و 5 ساله از نیس به چلسی پیوسته بود و اکنون باشگاه لندنی را به طور قرضی ترک می‌کند.

به گزارش فوتبالی، این انتظار می‌رفت که مالانگ سار که به تازگی به چلسی پیوسته بود، به طور قرضی این باشگاه را ترک کند چرا که این بازیکن جوان بوده و قراردادی طولانی مدت با باشگاه چلسی به امضا رسانده است. مالانگ سار اولین بازی‌اش در لیگ فرانسه را در سن 17 سالگی انجام داده بود و پیش از پیوستن به چلسی بیش از 100 بازی در لیگ 1 فرانسه انجام داده بود و اکنون به طور قرضی از چلسی راهی پورتو و لیگ پرتغال شده است. همان تیمی که مهدی طارمی در آن توپ می‌زند.

سار پس از پیوستن به پورتو گفت:" بسیار هیجان زده هستم. این فرصتی بود که به‌دنبال آن بودم ، از اینکه اینجا هستم سپاسگزار و خوشحالم. احساس می کنم آماده‌ام که به تیم برای رسیدن به اهدافش کمک کنم. پورتو بهترین باشگاه پرتغال است ، این یک باشگاه بسیار بزرگ با بازیکنانی با استعداد است که از نظر من بسیار مهم است. تیمی است که با ذهنیتی خوب برای اهدافش می جنگد."

1470