یوونتوس نتوانست از دست هافبک آلمانی خلاص شود

یوونتوس نتوانست از دست هافبک آلمانی خلاص شود

خبرگزاری فوتبالی - با پایان پنجره نقل و انتقالات به نظر می‌رسد که یوونتوس نتوانست تمام بازیکنانی را که نیازی به آن‌ها ندارد به فروش برساند. آندره آ پیرلو به دنبال آغاز پروژه‌ی جدیدش در یوونتوس است و جایی برای سامی خدیرا در تفکراتش وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، مدیران یوونتوس به دنبال این بودند که با توافقی دو طرفه قرارداد خدیرا را فسخ کنند و از پرداخت دستمزدش خلاص شوند. آن‌ها با هیگواین و ماتوئیدی هم همین کار را کردند اما شرایط برای سامی خدیرا متفاوت بود چرا که او برای ماندن در جمع بیانکونری‌ها مقاومت کرد. در حقیقت این هافبک 33 ساله تنها درصورتی راضی به جدایی می‌شد که دستمزدش را به طور کامل دریافت کند، مسئله‌ای که مورد تایید سران یوونتوس نبود. خدیرا 5 سال پیش از رئال مادرید به طور رایگان راهی یوونتوس شد و در این مدت 145 بازی برای بیانکونری‌ها انجام داد اما اکنون نه پیرلو و نه سران یووه به او اعتقادی ندارند.

از پاریسن ژرمن به عنوان یکی از تیم هایی که خواستار جذب سامی خدیرا است نام برده می‌شد اما این باشگاه از تلاش برای جذب این بازیکن دست کشید چرا که هافبک آلمانی برای ماندن در جمع بیانکونری ها مقاومت کرد و به توافقی دو طرفه برای فسخ قراردادش رضایت نداد.

1470