شجاعی: فرعباسی با ما قرارداد دارد، ولی به دنبال جانشین او هستیم

شجاعی: فرعباسی با ما قرارداد دارد، ولی به دنبال جانشین او هستیم

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: فرعباسی با ما قرارداد دارد ولی چون تلاش می‌کند جدا شود با چند گزینه برای جانشینی او مذاکره کرده‌ایم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ابوذر شجاعی در مورد آخرین وضعیت فسخ قرارداد حبیب فرعباسی با باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: فرعباسی قراردادش را یک طرفه فسخ کرده و از آنجا که با ما قرارداد دوساله داشت نسبت به این اقدام او معترض هستیم و از طریق نماینده حقوقی باشگاه موضوع را در فدراسیون پیگیری می‌کنیم. از نظر ما او قرارداد دو ساله دارد و بازیکن تیم ما است.

وی با اشاره به درخواست‌های رسمی که پیش از این برای جذب این دروازه‌بان به باشگاه نفت مسجدسلیمان ارسال شده بود تصریح کرد: قبلا باشگاه تراکتور رسما خواهان این دروازه‌بان شده بود که ما جواب منفی دادیم و اعلام کردیم قرارداد دارد و امکان ترخیصش نیست. در حال حاضر، اما شرایط تغییر کرده و باید تصمیم جدیدی در موردش بگیریم چون او دیگر نمی‌خواهد در تیم نفت مسجدسلیمان بازی کند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در گفت‌وگویی که با فرعباسی داشتم راه پیشرفتش را در باشگاه‌های دیگر می‌داند در حالی که حقش این بود در تیم نفت مسجدسلیمان می‌ماند. سال‌های قبل در این تیم به او میدان داده شد و رفته رفته به لیگ برتر معرفی و شناخته شد از این رو جا داشت یک فصل دیگر بماند چراکه فصل پیش‌رو اولین فصلی است که قرار بود به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان برود. باید به خاطر لطفی که در این دوره به او شده است، در نفت می‌ماند.

شجاعی در مورد مذاکره با جانشینانی برای فرعباسی تاکید کرد: این دروازه‌بان خیلی تلاش کرد به تیم‌های دیگر برود. با این حال منتظر هستیم نماینده حقوقی باشگاه تا پایان هفته تکلیف پرونده این بازیکن را مشخص کند. پس از آن با توجه به شرایط موجود در مورد ادامه همکاری با این دروازه‌بان تصمیم می‌گیریم. ما بیکار نبودیم و این امکان را در نظر گرفتیم شاید به تیم ما برنگردد از این رو با برخی دروازه‌بان لیگ برتری مذاکره کردیم تا در صورت لزوم نیاز تیم تامین شود.

وی در پاسخ به این سوال که بودجه ۱۴ میلیارد تومانی چه زمانی به باشگاه تزریق شده و پنجره نقل و انتقالات این تیم باز می‌شود خاطرنشان کرد: بودجه هنوز به باشگاه تزریق نشده و مبلغ آن قطعیت پیدا نکرده است. از این رو نمی‌توانم عدد خاصی را عنوان کنم ولی شرایط نسبت به سال‌های قبل فرق کرده و با این مقدار بودجه نمی‌شود کاری کرد. زمانی با ۱۰ میلیارد یک تیم خوب می‌بستیم، ولی امروزه مبلغ قرارداد یک بازیکن دو میلیارد است. با این قیمت‌های نجومی در جذب بازیکنان، تیم‌داری با بودجه کم سخت شده است.

6641