بنزما پس از رکوردشکنی: مردم تنها به گلزنی توجه می‌کنند

بنزما پس از رکوردشکنی: مردم تنها به گلزنی توجه می‌کنند

خبرگزاری فوتبالی – رئال مادرید این هفته بازی خود را با برد ۲-۰ مقابل لوانته پشت سر گذاشت. در این دیدار کریم بنزما توانست دویست و پنجاهمین گل خودش را با پیراهن رئالی‌ها به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، بنزما در گفت و گو با سایت رسمی رئال مادرید گفته: بابت گلزنی‌هایم خیلی خوشحالم و به آن‌ها افتخار می‌کنم. باید بگویم بابت سبک بازی فعلی‌مان در باشگاه هم خوشحالم زیرا باعث افتخار من است و من به تلاش برای گلزنی ادامه خواهم داد.

کریم بنزما حالا پنجمین گلزن تاریخ رئال مادرید است. در بین گلزن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال کریستیانو رونالدو با ۴۵۱ گل اول است. رتبه دوم در اختیار رائول گونزالز با ۳۲۳ گل است و در رتبه‌های سوم و چهارم هم آلفردو دی استفانو و کارلو سانتیانا با ۳۰۸ و ۲۹۰ گل قرار دارند.

بنزما حالا در دوازدهمین فصل حضورش در لالیگا پس از انجام ۵۱۷ بازی برای لوس بلانکو و کسب ۱۹ جام به یکی از پرافتخارترین بازیکنان رئال تبدیل شده است. او فصل گذشته هم با به ثمر رسیدن ۲۱ گل و دادن ۸ پاس گل به هم تیمی‌هایش آقای گل رئال شده بود.

مهاجم فرانسوی رئال در ادامه گفت: مردم فوتبال را متفاوت می‌بینند و بسیاری تنها به گل‌ها توجه می‌کنند اما مسائل مختلفی چون حرکت در زمین یا پاس‌ها وجود دارد. من یک مهاجم هستم که می‌توانم گلزنی هم کنم.

1101