وینسیوس: فصل گذشته اعتماد به نفس نداشتم

وینسیوس: فصل گذشته اعتماد به نفس نداشتم

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم تیم رئال مادرید اعلام کرده فصل گذشته بدون اعتماد به نفس کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور، مهاجم جوان ۲۰ ساله رئال مادرید که سال ۲۰‍۱۸ از فلامینگو خریداری شد و به رئال مادرید پیوست، کم کم رشد خود را تسریع بخشیده و حالا یکی از اصلی ترین گزینه‌های حضور زیدان در ترکیب است. وینیسیوس مدتی را هم در تیم رئال کاستیا گذرانده اما فصل گذشته و در اوایل حضورش در رئال مادرید نتوانست آن طور که باید و شاید خودش را نشان دهد. مسئله‌ای که دلیلش را عدم وجود اعتماد به نفس می‌داند.

وینسیوس در یک گفت و گوی اینترنتی گفته: فصل گذشته را پس از مدت زمان زیادی که به دلیل مصدومیت از فوتبال دور بودم، بدون اعتماد به نفس آغاز کردم. حالا خوشحالم که بیشتر بازی می‌کنم و می‌توانم گل بزنم. حالا اعتماد به نفس بیشتری دارم و فوتبال بازی کردن همیشه اهمیت دارد.

وینسیوس امسال پیراهن شماره ۲۰ رئال مادرید را بر تن خواهد کرد. او با بیان اینکه پوشدن این لباس به او احساس راحت بودن می‌دهد گفت: در فلامینگو خیلی خوشحال بودم زیرا پیراهن شماره ۲۰ برای من اندکی خوش شانسی می‌آورد. من فوتبال حرفه‌ایم را با پوشیدن این شماره آغاز کردم و امسال فرصت داشتم تا شماره پیراهنم را به شماره ۲۰ تغییر دهم. احساس راحتی می‌کنم.

1101