فرود اضطراری هواپیما و ترس فلورنزی: اصلا حس خوبی نداشتم!

فرود اضطراری هواپیما و ترس فلورنزی: اصلا حس خوبی نداشتم!

خبرگزاری فوتبالی –  هواپیمای فلورنزی پس از ترک پاریس به دلیل بوجود آمدن یک مشکل، فرودی اضطراری داشت و این مسئله باعث ترس فلورنزی شد.

به گزارش فوتبالی، فلورنزی در این رابطه گفته: هواپیما فرودی اضظراری داشت زیرا مشکلی در درب‌ها پیش آمده بود. مجبور بودیم پس از ۱۰ دقیقه به پاریس برگردیم. به همین دلیل اصلا حس خوبی نداشتم.

مدافع راست تیم پاریسن ژرمن در ادامه افزود: وقتی در پاریس یا کاورچیانو (محل تمرین تیم ملی ایتالیا) هستم مقابل ویروس کرونا امنیت دارم. فوتبالیست‌ها همیشه مورد مراقبت قرار می گیرند. زمانی که بازی نمی‌کنیم باید از حضور در مراکز شلوغ خودداری کنیم اما ترجیح می‌دهم درباره آن صحبت نکنم.  شرایط در فرانسه شبیه به ایتالیا است.و همه ماسک می‌زدند. چند نفر از اعضای پاریسن ژرمن به کرونا مبتلا شدند اما حاشیه‌ای وجود ندارد. اعضای تیم در لحظه ورود من به این تیم با من به خوبی برخورد کردند و باید از آن‌ها تشکر کنم. از لحاظ تکنیکی سری آ سطح بهتری نسبت به لیگ فرانسه دارد اما پیشینه پاریسن ژرمن متفاوت است و بازیکنانی حیرت‌انگیزی حضور دارند.

بازی ایتالیا مقابل هلند در برگامو، یکی از شهرهایی که به شدت با کرونا درگیر بود برگزار می‌شود. فلورنزی می‌گوید: حس دیگری وجود خواهد داشت. هم ما می‌دانیم برگامو با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد اما جنگیدیم و پیروز شدیم.

1101