دِست: یک کلمه از حرف های مسی را هم نفهیدم!

دِست: یک کلمه از حرف های مسی را هم نفهیدم!

خبرگزاری فوتبالی – سرجینیو دِست اعلام کرده در اولین دیدار خود در لباس بارسلونا مشکل فهمیدن زبان داشته صحبت‌های مسی را متوجه نمی‌شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا مقابل سویا به تساوی رسید. در این دیدار همه چیز به وفق مراد بارسا پیش نرفت اما خاطره‌ای خوب برای دِست شکل گرفت و او برای اولین بار پیراهن تیم جدیدش را بر تن کرد. او البته می‌گوید نتوانسته با مسی از لحاظ زبانی ارتباط خوبی برقرار کند.

دِست در گفت و گو با NOS گفته: امروز (روز بازی) همه را مشاهده کردم. مسی انگلیسی صحبت نمی‌کرد اما ملاقات با او اتفاق خاصی بود. اگر بخواهم صادق باشم با بگویم نمی‌دانم او چه چیزی به من می‌‌گفت اما هر دو نفرمان لبخند می‌زدیم. بنابراین همه چیز خوب بود، درست است؟

دِست در ادامه افزود: بارسلونا را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم زیرا همیشه رویا بازی برای بارسا داشتم. رونالدینیو بازیکن ایده‌آل و اسطوره من در این باشگاه است. زمانی که فهمیدم بارسلونا به من علاقه دارد نیازی نبود تا ۲ بار فکر کنم.

بارسلونا هم اکنون با ۷ امتیاز از ۳ بازی (تعداد بازی کمتر نسبت به رقبا) در رده پنجم لالیگا قرار گرفته است. آبی و اناری‌ها پس از تعطیلات به مصاف ختافه خواهند رفت و سپس در لیگ قهرمانان کار خود را آغاز می‌کنند.

1101