بازیکن جدید منچستریونایتد: نمی‌توانم صبر کنم تا پیراهن معروف را بپوشم

بازیکن جدید منچستریونایتد: نمی‌توانم صبر کنم تا پیراهن معروف را بپوشم

خبرگزاری فوتبالی - الکس تلس، مدافع چپ برزیلی، به منچستریونایتد پیوسته است. او از این انتقال خوشحال به نظر می‌رسد. سولسشر هم ازینکه شیاطین سرخ یک دفاع چپ جدید جذب کرده‌اند، خرسند است.

به گزارش فوتبالی، الکس تلس پس از پیوستن به منچستریونایتد در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت:" پیوستن به باشگاهی با اعتبار منچستر یونایتد افتخار بزرگی است. شما باید سخت کار کنید تا به این لحظه از زندگی حرفه‌ای خود برسید و اکنون من به این باشگاه می آیم ، من می توانم قول بدهم که همه‌ی قلبم را می دهم تا در اینجا موفق باشم. جام های زیادی را در پورتو به دست آوردم و می خواهم این کار را در منچستر یونایتد ادامه دهم. سرمربی، برنامه و جهت مشخصی برای این تیم دارد و من نمی توانم صبر کنم تا پیراهن معروف را بپوشم."

اوله گونار سولشر، سرمربی منچستر یونایتد، در این باره گفت:" من آمدن الکس به یونایتد را خوش آمد می‌گویم. او بازیکنی است که مدت‌هاست او را زیرنظر داریم و عملکردهای او طی چند سال گذشته دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستیم. او یک مبارز و یک برنده است و عزم واقعی و رقابت را به تیم اضافه می کند. الکس این ویژگی ها را هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک شخص دارد که ما در اینجا در منچستر یونایتد آن را می‌خواهیم."

1470