کاوانی: تمرکزم در منچستریونایتد روی کار، کار و کار خواهد بود

کاوانی: تمرکزم در منچستریونایتد روی کار، کار و کار خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد جذب ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای را نهایی کرد. ملی پوش اروگوئه ای برای یک فصل با قابلیت تمدید راهی اولدترافورد شد.

به گزارش فوتبالی، کاوانی که تجربه آقای گلی لیگ فرانسه و لیگ ایتالیا را دارد در سطح باشگاهی در اروپا در سیزده سال اخیر 341 گل زده است که 35 تایش در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. این مهاجم با پی اس جی شش بار قهرمان لیگ شد و با 200 گل آقای گل تاریخ این باشگاه است. کاوانی در سطح ملی نیز قهرمان کوپا آمه ریکای 2011 شد و در 116 بازی ملی 50 گل به ثمر رسانده است. کاوانی بیان کرد:"منچستریونایتد یکی از بهترین باشگاه های دنیاست. افتخار بزرگی است که این جا باشم. در طول دوران استراحت سخت تلاش کردم و امیدوارم که بتوانم بخشی از این باشگاه بی نظیر باشم. من در دوران فوتبالم مقابل برخی از هیجانی ترین هواداران فوتبال بازی کردم و می دانم که در منچستر همین گونه خواهد بود. بی اندازه برای تجربه جو اولدترافورد هیجان زده هستم و زمانی که اوضاع مناسب باشد منتظر حضور هواداران خواهم بود. به جلو نگاه می کنم تا داستان کوچک خودم را در کتاب فوتبال بنویسم و می دانم که تمرکز من همیشه روی کار، کار و کار خواهد بود. مذاکره ای با مدیر داشتم و این باعث شد تا انگیزه ام برای پوشیدن این پیراهن زیبا افزایش پیدا کند."

سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد در مورد این انتقال بیان کرد:" ادینسون یک حرفه ای بی نظیر است که همه چیز را به تیمش می دهد. رکورد گلهایش در سطح باشگاهی و ملی بی نظیر بوده است و خوشحال هستیم که بازیکنی با این کیفیت را به تیم اضافه کرده ایم. او انرژی، قدرت، توان رهبری و ذهنیت را به تیم اضافه خواهد کرد. او تا کنون دوران فوتبال بی نظیری داشته است و تقریبا در هر باشگاهی که بازی کرده، جام برده است و چیزهای زیادی برای ارائه خواهد داشت."

4125