شوک بایرن مونیخ در آخرین روز نقل و انتقالات با سه خرید

شوک بایرن مونیخ در آخرین روز نقل و انتقالات با سه خرید

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی ترکیبش را تقویت کرد. در حقیقت باواریایی ها یکی از شگفت انگیزترین تیم های روز آخر نقل و انتقالات یا همان "ددلاین دی" بودند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ که در روزهای اخیر جذب لروی سانه از منچسترسیتی، الکساندر نوبل از شالکه، تانگی کواسی از پی اس جی و مارک روکا از اسپانیول را نهایی کرده بود در آخرین روز نقل و انتقالات سه خرید انجام داد: اریک ماکسیم چوپو، داگلاس کاستا و بونا سار.

چوپو موتینگ که پس از اتمام قرارداد با پاریسن ژرمن بازیکن آزاد محسوب می شد، به عنوان ذخیره لواندوفسکی راهی بایرن مونیخ شد و تا سال 2021 قرارداد امضا کرد. داگلاس کاستا به صورت قرضی از یووه راهی بایرن شد و ذخیره سانه در پست بال چپ خواهد بود. داگلاس بین سالهای 2015 تا 2017 نیز در بایرن مونیخ بازی می کرد. سومین خرید بایرن مونیخ هم سار بود که با ده میلیون یورو از مارسی خریده شد و ذخیره پاوارد در پست دفاع راست خواهد بود. در حقیقت بایرن مونیخ با وجود قهرمانی اروپا تصمیم گرفت که ترکیبش را تقویت کند و چه بسا در فصل آینده نیز با هدایت فلیک برای کسب همه جام ها تلاش کند.

بایرن مونیخ تا کنون پنج جام در سال 2020 کسب کرده است که با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها می تواند جام ششم خود را کسب کند.

4125