روز دل‌انگیز کریستیانو رونالدو در کنار جورجینا و فرزندان!

روز دل‌انگیز کریستیانو رونالدو در کنار جورجینا و فرزندان!

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در روز پایانی این پنجره از نقل و انتقالات کاملا آسوده و آرام است و در کنار خانواده‌اش از شرایط حال حاضر خود لذت می‌برد. کریستیانو رونالدو در تابستان 2018 با انتقال از رئال مادرید به یوونتوس بمب نقل و انتقالات را ترکانده بود و اکنون کاملا بیخیال است و روز خود را در کنار نامزدش، جورجینا رودریگز، و چهار فرزندش سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در حال حاضر 4 فرزند دارد و با جورجینا رودریگز زندگی می‌کند. گفته می‌شود که فوق ستاره پرتغالی بزودی با جورجینا ازدواج خواهد کرد. کریستیانو رونالدو این عکس را از خود به همراه خانواده‌اش روی میز صبحانه منتشر کرده و در اینستاگرام نوشته است:"صبح بخیر" تا نشان دهد که از شرایط زندگی شخصی‌اش در کنار نامزد و فرزندانش راضی است. او که خود دو بار با انتقال هایش از منچستریونایتد به رئال مادرید و از رئال مادرید به یوونتوس بمب های نقل و انتقالاتی را ترکانده بود، در آخرین روز از این پنجره نقل و انتقالاتی نسبت به اخبار بی‌تفاوت است.

 فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای کریستیانو رونالدو بسیار ویژه خواهد بود چرا که یوونتوس با بارسلونا همگروه شده است و فوق ستاره پرتغالی مجددا پس از بیش از 2 سال با لیونل مسی روبرو خواهد شد.

1470