رسمی؛ دفاع چپ پورتو راهی منچستریونایتد شد

رسمی؛ دفاع چپ پورتو راهی منچستریونایتد شد

خبرگزاری فوتبالی - الکس تلس، مدافع برزیلی، رسما از پورتو راهی منچستریونایتد شد. این بازیکن که در پست مدافع چپ بازی می‌کند، در جمع شیاطین سرخ با لوک شاو رقابت خواهد کرد. الکس تلیس بین سال‌های 2016 تا 2020 را در پورتو توپ زده بود و اکنون راهی منچستریونایتد شده است.

به گزارش فوتبالی، الکس تلیس سومین خرید منچستریونایتد در این تابستان است. این بازیکن قراردادی 4 ساله با شیاطین سرخ بسته است و منچستریونایتد برای خرید او مبلغ 17 میلیون یورو را به باشگاه پرتغالی پرداخته است. تلس که 27 سال دارد پس از موفقیت در تست های پزشکی باشگاه منچستریونایتد قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند. پیشنهاد اولیه منچستریونایتد برای جذب این بازیکن 12 میلیون یورو بوده است اما سران پورتو آن را رد کردند و در نهایت منچستریونایتد موفق شد با رقم 15 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو به عنوان پاداش عملکرد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

الکس تلس در پورتو عملکرد درخشانی داشت و به عنوان یک مدافع در فاز هجومی خوب عمل می‌کند. این بازیکن فصل گذشته در 49 بازی 13 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد و در عملکردش در فاز هجومی بسیار خیره کننده بود و به چشم آمد. چیزی که سران منچستر را به خود جلب کرد.

1470