استفاده از هواپیمای مسی برای جابه جایی سوارز، دیبالا، اوکامپوس و ...

استفاده از هواپیمای مسی برای جابه جایی سوارز، دیبالا، اوکامپوس و ...

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا برای حضور در مسابقات راهیابی به جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی قرار است که راهی آرژانتین شود اما در این سفر نه تنها خانواده بلکه برخی از بازیکنان هم همسفرش خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته است که برای این سفر، جت اختصاصی خود را در اختیار برخی از فوتبالیست ها هم قرار بدهد. در حقیقت دیبالا، اوکامپوس، آکونیا، اوتامندی، فویث برخی از اعضای تیم ملی آرژانتین هستند که در این سفر همراه لئو خواهند بود اما لوئیز سوارز دوست صمیمی مسی نیز در این سفر، شماره 10 بارسلونا را همراهی خواهند کرد تا به بوینوس آیرس برود و از آن جا راهی مونته ویدئو شود تا به اردوی تیم ملی اروگوئه ملحق شود.

پیش بینی می شود که بازیکنان تیم ملی آرژانتین تمریناتشان را در ایزیزا زیر نظر لیونل اسکالونی آغاز کنند. تیم ملی آرژانتین در ابتدا باید به مصاف اکوادور برود و در بازی دومش رو در روی تیم بولیوی قرار خواهد گرفت تا به تلاش برای کسب سهمیه جام جهانی 2022 قطر ادامه بدهد.  شرایط ویژه و کرونایی باعث شد تا لئو این بار همسفرهای متفاوتی را داشته باشد و به نوعی از جت شخصی خود استفاده بهینه را ببرد.

4125