نقی‌زاده: با بدشانسی یک فصل تلخ را پشت سر گذاشتم

نقی‌زاده: با بدشانسی یک فصل تلخ را پشت سر گذاشتم

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا نقی‌زاده هافبک جدید تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به موفقیت در تیم جدیدم حس خوبی دارم و امیدوارم فصل موفقیت‌آمیزی را در این تیم پشت سر بگذارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا نقی زاده درباره پیوستن به تیم مس رفسنجان گفت: واقعیت این است که چند پیشنهاد داشتم و باید یک تصمیم درست و منطقی می‌گرفتم به همین دلیل مس رفسنجان را انتخاب کردم که یک باشگاه خوب و حرفه‌ای است و کادر فنی خوبی هم دارد. خیلی خوشحالم که اینجا را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم و امیدوارم فصل موفقیت‌آمیزی را در رفسنجان پشت سر بگذارم. 
وی در مورد آخرین وضعیت خود تصریح کرد: من مشکل خاصی ندارم و می‌توانستم در لیگ سال گذشته هم به میدان بروم، ولی متأسفانه نامم از لیست سپاهان خارج شده بود. در مجموع با بدشانسی فصل تلخی را پشت سر گذاشتم و مصدومیت باعث شد تا به هدف‌های مورد نظرم نرسم، ولی دیگر نباید به گذشته فکر کنم و مهم این است که عملکرد خوبی در مس رفسنجان داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان درباره کیفیت فنی این تیم و اینکه آیا می‌توانند در فصل جدید نتایج خوبی بگیرند، خاطرنشان کرد: ما تیم خوبی داریم و خوشبختانه بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند. فکر می‌کنم فصل خوبی برای مس رقم بخورد. من هم به موفقیت در این تیم حس خوبی دارم و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

6641