رسمی؛ مدافع کناری یوونتوس راهی لیون شد

رسمی؛ مدافع کناری یوونتوس راهی لیون شد

خبرگزاری فوتبالی - در آخرین ساعات از این پنجره نقل و انتقالاتی، ماتیا دی شیلیو، مدافع کناری یوونتوس، به طور قرضی راهی لیون شد شد. شایعاتی وجود داشت که رئال مادرید پس از مصدومیت دنی کارواخال به سراغ خرید این بازیکن خواهد رفت اما در نهایت این مدافع ایتالیایی راهی لیون شد.

به گزارش فوتبالی، ماتیا دی شیلیو یکی دیگر از خروجی های بیانکونری ها از زمان آمدن آندره آ پیرلو است که در ساعات پایانی نقل و انتقالات اتفاق می‌افتد. باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد که این بازیکن یووه را ترک کرده و به طور قرضی راهی المپیک لیون می‌شود. در بیانیه رسمی باشگاه یوونتوس پیرامون این انتقال آمده است: "مدافع کناری ، که در تابستان 2017 وارد باشگاه شد ، به کار خود در المپیک لیون ادامه خواهد داد ، جایی که به صورت قرضی برای این فصلی که تازه آغاز شده است بازی خواهد کرد."

ماتیا دی شیلیو در تابستان 2017 به یوونتوس آمده بود و او در آن زمان با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو از میلان به جمع بیانکونری ها پیوست. هنوز دو سال از قرارداد دی شیلیو با یوونتوس باقی مانده است. این بازیکن ایتالیایی که در حال حاضر 27 سال دارد از زمان پیوستنش به یوونتوس در 62 بازی برای این تیم 1 گل زده و 1 پاس گل داده است.

1470