رضایت سرجینیو دِست از حضور در بارسلونا: کومان به من اعتقاد دارد!

رضایت سرجینیو دِست از حضور در بارسلونا: کومان به من اعتقاد دارد!

خبرگزاری فوتبالی – سرجینیو دِست، خرید جدید آبی و اناری‌ها از حضور در بارسلونا رضایت دارد و اعلام کرده رونالد کومان به او اعتقاد دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا در چهارچوب رقابت های لالیگا به مصاف سویا رفت. این دیدار در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و در آن سرجینیو دست، در دقیقه ۷۵ به جای ژوردی آلبا وارد بازی شد تا اولین تجربه‌اش را در لباس بارسلونا پشت سر بگذارد. او از این بابت بسیار خوشحال است و این خوشحالی را در مصاحبه پس از بازی خودش هم پنهان نکرده.

دِست پس از پایان بازی به رسانه رسمی باشگاه بارسلونا گفت: متاسفانه مساوی کردیم اما می‌خواستیم برنده شویم. بابت اولین بازی‌ام خوشحالم و مربی هم به من حس اعتماد داد. خوشبختانه می‌توانم بازی‌های زیادی در روزهای آینده داشته باشم. حالا تمرکز روی بازی‌های آینده است. بازیکنان به اردوهای ملی می‌روند. ختافه حریف بعدی ما است و باید در آن بازی برنده شویم.

مدافع راست سابق آژاکس اولین بازیکن امریکایی تاریخ بارسلونا است. او در ادامه درباره حضور در بارسلونا و حسش نسبت به بازی در ورزشگاه نیوکمپ گفت: نیوکمپ ورزشگاه رویاهای من است. بزرگترین ورزشگاه در اروپا. متاسفانه به دلیل کرونا هواداران نتوانستند حضور پیدا کنند اما به هر حال  حضور در این ورزشگاه خوب است.

1101