در روز آخر پنجره تابستانی؛ محتمل‎ترین انتقالات کدام است؟

در روز آخر پنجره تابستانی؛ محتمل‎ترین انتقالات کدام است؟

خبرگزاری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ساعت 24 امشب به پایان می‎رسد و باشگاه‎های به دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود در دقیقه 90 هستند. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر صحبت‎های بسیاری درباره خرید و فروش یا انتقال قرضی بازیکنانی از تیم‎های مطرح اروپایی شنیده شده که پس از این مدت هنوز به سرانجام نرسیده است. شیوع ویروس کرونا و وقفه ایجاد شده در ادامه مسابقات فصل گذشته باعث شد که این رقابت‎ها دیرتر از حالت عادی به پایان رسیده و فصل جدید نیز دیرتر از حالت عادی شروع شود به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز در حدود یک ماه بیشتر از حالت معمول خود ادامه پیدا کرد. در زیر به چند انتقالی که در روزهای گذشته درباره آنها صحبت شده و احتمال انجامشان در آخرین روز پنجره تابستانی وجود دارد اشاره می‎کنیم. 

داگلاس کاستا به بایرن مونیخ: به نظر می‎رسد که انجام این انتقال قطعی شده و این بازیکن با قراردادی یک ساله به قهرمان بوندسلیگا ملحق خواهد شد. 

گوندوزی به هرتابرلین: انجام این انتقال نیز قطعی به نظر رسیده و تنها مراحل توافق پایانی باقی مانده است.

جاستین کلایورت به لایپزیش: پسر بازیکن بزرگ دنیای فوتبال در آستانه حضور در فوتبال آلمان است و گفته می‎شود با قراردادی یک ساله و با بند خرید به جمع بازیکنان لایپزیش منتقل خواهد شد. 

عثمان دمبله به منچستریونایتد: شرایط در روزهای گذشته بهتر به نظر می‎رسید و علیرغم علاقه کومان به فروش او و علاقه این بازیکن به حضور در اولدترافورد دو باشگاه بر سر انتقال قرضی یا دائمی دمبله به توافق نرسیده‎اند. 

حسام عوار به آرسنال: توپچی‎ها در روزهای اخیر پیشنهادات رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کردند که همگی از سوی لیون رد شده است. 

الکس تیس به منچستریونایتد: این انتقال انجام شده به نظر می‎رسد و ظاهرا مبلغ مورد توافق نیز 20 میلیون یورو پیش بینی شده است. 

کاوانی به منچستریونایتد: بازیکن سابق پاری سن ژرمن پس از عدم توافق با اتلتیکو مادرید خواهان حضور در اولدترافورد با قراردادی یک ساله است. 

سانچو به منچستریونایتد: مدیران یونایتد هنوز دست از تلاش برای جذب ستاره تیم ملی انگلیس برنداشته‌اند و حضور این بازیکن در لندن نیز به شایعات دامن زده اما دورتموند به هیچ قیمت حاضر به فروش او نیست.

جورجینیو به آرسنال: آرتتا علاقه بسیاری به جذب این هافبک ایتالیایی داشت اما مدیران چلسی تصمیمی برای فروش او ندارند. 

دپای به بارسلونا: توافقات شخصی انجام شده و مذاکرات دو باشگاه نیز به نتیجه رسیده اما عدم فروش دمبله باعث ایجاد شبهاتی در قطعی شدن این قرارداد شده است. 

اریک گارسیا به بارسلونا: بارسلونا امروز آخرین پیشنهاد رسمی خود برای منچسترسیتی را ارسال خواهد کرد اما هنوز مشکلات مالی برای پرداخت مبلغ خرید با توجه به عدم فروش تودیبو دارد. 

توریرا به اتلتیکو مادرید: انجام این انتقال در روز آخر نقل و انتقالات تا حد زیادی قطعی به نظر می‎رسد. 

کیزا به یوونتوس: انتظار می‎رود انجام این انتقال نیز در ساعات آینده نهایی شود. گفته می‎شود این قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید برای مدافع عنوان قهرمانی است. 

اسمالینگ به رم: بازیکن یونایتد احتمالا امروز و به صورت دائمی به رم خواهد پیوست. 

باکایوکو به ناپولی: این بازیکن هم با توجه به شرایط مالی تیم‎ها پس از شیوع کرونا با قراردادی قرضی و به مدت یک سال شاگرد جنارو گتوزو خواهد شد. 

امرسون پالمیری: احتمال انتقال قرضی و به مدت یک سال به جمع شاگردان پیرلوی جوان بسیار بالاست. 

1811