شکستن قوانین قرنطینه توسط ستارگان انگلیس در تولد آبراهام

شکستن قوانین قرنطینه توسط ستارگان انگلیس در تولد آبراهام

خبرگزاری فوتبالی - اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی خبر مربوط به شکسن قوانین قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا توسط تامی آبراهام، بن چیلول و جیدون سانچوست. 

به گزارش فوتبالی، شواهدی که از سوی روزنامه سان منتشر شده نشان می‎دهد که مهاجم چلسی به همراه چیلول و سانچو در یک مهمانی در لندن حضور داشتند که بیش از شش نفر در آن به جشن و پایکوبی پرداختند. این مهمانی برای سورپرایز کردن آبراهام که تولد 23 سالگی خود را جشن می‎گیرد برنامه ریزی شده بود اما قانون مربوط به عدم حضور بیش از 6 نفر در هر مهمانی را زیر پا گذاشت. مردم انگلیس می‎توانند تنها در گروه‎های 6 نفره یا کمتر در کنار افرادی که با آنها زندگی نمی‎کنند قرار بگیرند و این یکی از قوانین دولتی برای کاهش میزان شیوع ویروس کروناست. آبراهام پس از انتشار این تصاویر به روزنامه سان گفت: " من به خانه رسیدم و دیدم که تعداد کمی از افراد برای سورپرایز کردن من جمع شده‎اند. من کاملا از این موضوع بی اطلاع بودم اما می‎خواهم از صمیم قلب برای اتفاقی که افتاده و برگزاری این تجمع عذرخواهی کنم. تنها کاری که می‎توانم انجام دهم این است که از همه عذرخواهی کنم و اطمینان بدهم که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. "

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که از این اتفاق آگاه است و در حال بررسی شرایط آن و برخورد مناسب با ستارگان حاضر در این مهمانی است. 

1811