حمایت کلوپ از آدریان و تایید دوری 6 هفته‌ای آلیسون

حمایت کلوپ از آدریان و تایید دوری 6 هفته‌ای آلیسون

خبرگزاری فوتبالی - یورگن کلوپ تایید کرد که آلیسون بکر احتمالا 6 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود اما تاکید دارد که غیبت این بازیکن دلیل برای شکست 2 - 7 این تیم نیست. 

به گزارش فوتبالی، آلیسون به دلیل مشکلاتی که در تمرینات و از ناحیه شانه پیدا کرده نتوانست تیمش را در دیدار برابر استون ویلا همراهی کند. آنها بدون بازیکن شماره یک خود در برابر تیم حریف تحقیر شدند. اولی واتکینز در نیمه اول هت تریک کرد،جک گرالیش نیز دو گل به ثمر رساند تا نقش مهمی در تثبیت سنگین‎ترین شکست تاریخ لیورپول پس از سال 1963 داشته باشند. این اولین بار پس از سال 1953 است که مدافع عنوان قهرمانی در انگلیس 7 گل در یک بازی دریافت می‎کند. کلوپ پس از بازی تایید کرد که آلیسون شانسی برای حضور در بازی بعدی ندارد که دیدار با اورتون قدرتمند این فصل است. کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: " مطمئنا می‎توانست بدتر باشد بنابراین ما کمی خوش شانس بودیم. اما او شانسی برای حضور در برابر اورتون ندارد. من نمی‎خواهم یک بازه زمانی مشخص برای بازگشت آلیسون مشخص کنم اما چهار هفته محتمل است و شش هفته نیز دور از انتظار نیست. "

کلوپ در حمایت از دروازه بان دوم خود اظهار داشت: " گل اول خوب نبود اما فکر نمی‎کنم که او می‎توانست کاری روی گل‎های بعدی انجام دهد. ما امشب به او کنم نکردیم. او واقعا دروازه بان خوبی است. سال گذشته ما 11 بازی با او انجام دادیم و تقریبا در همه پیروزی بودیم. امشب مشکل دروازه بان نبود. واکنش به گل اول مشکل او نیست، این مشکل ماست. کم پیش می‎آی چنین بازی‎هایی ببینم. من به اندازه کافی سن دارم که بدانم اتفاقات عجیب در فوتبال رخ می‎دهد. "

1811