عصبانیت لاورن از هواداران لیورپول: بروید از کس دیگری حمایت کنید

عصبانیت لاورن از هواداران لیورپول: بروید از کس دیگری حمایت کنید

خبرگزاری فوتبالی - دژان لاورن، مدافع میانی سابق لیورپول، از واکنش هواداران لیورپول پس از شکست 2 - 7 این تیم برابر استون ویلا در توییتر ناراحت و عصبانی شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول شب گذشته برای اولین بار پس از سال 1963 در یک دیدار لیگ برتری 7 گل دریافت کرد. این تیم دو بازیکن کلیدی خود شامل سادیو مانه که به کرونا مبتلا شده و همچنین آلیسون بکر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. بعضی از هواداران معتقد بودند که آدریان به عنوان جانشین آلیسون مقصر این شکست است اما لاورن که خودش گاهی از سوی این هواداران مورد انتقاد قرار می‎گرفت با این موضوع موافق نبود. او پس از بازی در صفحه توییترش نوشت: " هرگز یک یا دو بازیکن را برای شکست مقصر ندانید. یازده بازیکن در زمین وجود دارند که به عنوان تیم کار می‎کنند، گاهی روزهای خوب و گاهی روزهای بد وجود دارد. فردا روز جدیدی است. فراموش کنید! "

علیرغم این اظهارنظر بعضی از هواداران در بخش نظرات شروع به انتقاد از یک بازیکن خاص کردند و همین موضوع باعث عصبانیت لاورن شد و در پاسخ به آنها گفت که اگر چنین نظری دارند باید از کس دیگری حمایت کنند چرا که فرد مناسبی برای هوادارای از یک باشگاه بزرگ نیستند. 

1811