اعتراض تند سرمربی لوانته به عدم اخراج کاسمیرو/ کارشناس داوری مارکا: تصمیم داور صحیح بود!

اعتراض تند سرمربی لوانته به عدم اخراج کاسمیرو/ کارشناس داوری مارکا: تصمیم داور صحیح بود!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی لوانته به شدت به داوری معترض است  اما کارشناس داوری مارکا تصمیم داور در عدم اخراج کاسمیرو را تایید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید توانست با نتیجه ۲-۰ لوانته را شکست دهد. گل‌های رئال مادرید را در این دیدار وینیسیوس جونیور و کریم بنزما به ثمر رساندند اما این دیدار هم خالی از حاشیه نبود و برخی اعتقاد داشتند داور بازی باید کاسمیرو را اخراج می‌کرد. مسئله‌ای که کارشناس داوری مارکا به آن اعتقادی ندارد.

خوان آندوخار اولیور، کارشناس داوری رسانه مارکا درباره صحنه‌ای که در دقیقه ۵۸ پیش آمد و کاسمیرو در خطر دریافت کارت زرد دومش بود گفت: بازیکن رئال با قدرت به سمت توپ رفت اما توپ را لمس کرد. اعتقاد دارم مانوئرا (داور بازی) تصمیم درستی گرفت که بازیکن برزیلی را با کارت زرد جریمه نکرد.

داور بازی در این صحنه خطا گرفت اما کارت زردی به کاسمیرو نداد. مسئله‌ای که باعث اعتراض مربی لوانته شد. پاکو لوپز، سرمربی لوانته‌ای‌ها پس از پایان بازی گفت: نمی‌خواهم چیزی درباره داوری بگویم. این مسائل در بازی مقابل چنین تیم‌هایی کاملا قابل مشاهده است و شما همه آن را دیده‌اید. چیی که منی‌دانم این است که چرا با کمک VAR صحنه مربوط به خطای کاسمیرو بازبینی نشد. برای من بسیار عجیب است. فکر می‌کردم یک کارت داده می‌شود.

1101