سورپرایز بارسلونا در آخرین ساعات نقل و انتقالات؛ مدافع 21 ساله پورتو

سورپرایز بارسلونا در آخرین ساعات نقل و انتقالات؛ مدافع 21 ساله پورتو

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا مذاکراتی جدی با پورتو داشته تا دیوگو لیته ، مدافع میانی چپ پا و 21 ساله پرتغالی تیم پورتو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و به جای او، تودیبو و رافینیا را به صورت قرضی راهی تیم پرتغالی کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که حدود 24 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده به نظر می رسد که مذاکرات در آستانه نهایی شدن است. رافینیا پیشنهادهای دیگری هم دارد اما بارسا در تلاش است تا او را راضی کند که به پورتو برود. تودیبو نیز از دورتموند پیشنهاد دارد اما بارسا ترجیح می دهد که این بازیکن هم به بخشی از انتقال قرضی دیوگو لیته تبدیل شود.

دیوگو لیته که از مدافعان آینده دار فوتبال اروپاست، مورد توجه بارسلونا هم قرار داشت اما به نظر می رسد که راه حضور در نیوکمپ را در پیش خواهد گرفت. لیته در سایت ترانسفرمارکت 8 میلیون یورو قیمت دارد که در فصل جاری هنوز برای پورتو بازی نکرده اما فصل گذشته 9 بازی در لیگ پرتغال داشت و یک کارت زرد دریافت کرد اما قبل از آن بیشتر در آکادمی پورتو بازی می کرد و در فصل گذشته تا حدودی نام خود را سر زبان ها انداخت. به هر صورت به نظر می رسد که کومان در تلاش است تا ترکیب تیمش را در خط دفاع جوان و نوسازی کند.

4125