واکنش وینیسیوس به گلزنی و درخشش مقابل لوانته

واکنش وینیسیوس به گلزنی و درخشش مقابل لوانته

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با گل های کریم بنزما و وینیسیوس جونیور موفق شد لوانته را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد. این برای دومین هفته پیاپی در لالیگاست که وینیسیوس جونیور گلزنی می‌کند و به نظر می‌رسد که در حال حاضر در حال بدست آوردن جایگاه خوبی در ترکیب تیم زیدان است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس گل اول رئال مادرید را در دقیقه 16 به ثمر رساند. او در بازی قبلی رئال مادرید مقابل رئال وایادولید گلی سه امتیازی به ثمر رسانده بود و در حال رشد در رئال مادرید است. مهم ترین گل بازیکن برزیلی در رئال مادرید به بازی مقابل بارسلونا در فصل گذشته برمیگردد که او با به ثمر رساندن گل اول رئال مادرید تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ الکلاسیکو شد.

وینیسیوس پس از بازی گفت:" من از برد و گلزنی خوشحالم. ما باید به سختی کار کنیم و پیشرفت کنیم تا به رئال مادرید کمک کنیم. مهمترین چیز اکنون کمی استراحت و تمرکز روی بازی بعدی است. لوانته تیم خوبی بود که فوتبال را خیلی خوب بلد است. ما برای گلزنی باید سخت کار می کردیم. ریتم کندتری داشتیم که در بازی های بیشتری با ما همراه بود. مطمئنم که پس از وقفه بازی های ملی، بهتر باز خواهیم گشت. طبیعی است که همه توان خود را نداشته باشیم، آن هم در ابتدای فصل."

1470