ترکیب بارسلونا و سویا مشخص شد؛ بازگشت راکیتیچ به نیوکمپ

ترکیب بارسلونا و سویا مشخص شد؛ بازگشت راکیتیچ به نیوکمپ

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و سویا برای هفته پنجم لالیگا مشخص شد هر چند که هر دو تیم به خاطر بازیهای معوقه سومین بازی فصل خود را انجام می دهند و البته هر کدام پیروز شوند این فرصت را دارند که تا رتبه دوم لیگ اسپانیا پیش بروند و با دو بازی کمتر از سایر تیم ها به صدر جدول نزدیک شوند. البته رئال مادرید نیز با چهار بازی و ده امتیاز در حال حاضر صدرنشین است و یک بازی معوقه مقابل ختافه دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از دو نمایش درخشان و دو پیروزی مطمئن با کومان حالا مهمترین و حساس ترین بازی خود را پیش رو دارد. آنها از سد ویارئال و سلتا عبور کردند اما حالا به مصاف سویا می روند که قهرمان لیگ اروپا شده و فصل گذشته نیز دو امتیاز حساس را در مسیر قهرمانی لیگ از آنها گرفت. لوپتگی که سرمربی سابق رئال مادرید است در حقیقت در آن بازی به سفیدپوشان کمک کرد تا قهرمان لالیگا شوند.

به هر صورت بارسلونا با هدایت کومان با این ترکیب در بازی امشب وارد میدان می شود: نتو، سرجی روبرتو، پیکه، آرائوخو، جوردی آلبا، بوسکتس، دی یونگ، کوتینیو، فاتی، گریزمان و لیونل مسی.

از سویی سویا نیز با این ترکیب پا به میدان می گذارد که البته بازگشت راکیتیچ به نیوکمپ از جذاب ترین نکات ترکیب است: بونو، خسوس ناواس، کنده، دیگو کارلوس، آکنیا، راکیتیچ، فرناندو، جردن، اوکامپوس، سوسو و دی یونگ

4125