میلان 3-0 اسپتزیا؛ روسونری ها با انگیزه آماده دربی میلان

میلان 3-0 اسپتزیا؛ روسونری ها با انگیزه آماده دربی میلان

خبرگزاری فوتبالی - میلان با نتیجه سه بر صفر در مقابل اسپتزیا پیروز شد تا در هفته سوم لیگ ایتالیا و با 9 امتیاز شرایط خوبی داشته باشد و فقط به خاطر تفاضل گل بعد از آتالانتا در رتبه دوم جای بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بازی میلان و اسپتزیا در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما در نیمه دوم لئائو دو بار و تئو هرناندز بازیکن سابق رئال مادرید یک بار گلزنی کردند و روسونری ها حالا 9 امتیازی هستند و با انگیزه ای بالا آماده دربی میلان مقابل اینتر می شوند که اولین بازی بعد از وقفه بازیهای ملی خواهند بود و قطعا یکی از جذاب ترین بازیهای لیگ ایتالیا در آغاز فصل.

میلان با هدایت پیولی بعد از قرنطینه شرایط خود را عوض کرد و به تیمی مهارنشدنی و دست نیافتنی تبدیل شد. روسونری ها شرایط خوب خود را به فصل جدید هم منتقل کرده اند. آنها پنجشنبه گذشته در بازی پلی اف لیگ اروپا به سختی از سد ریو آوه عبور کردند و با گلزنی در دقیقه 122 و پس از 12 پنالتی به مسابقات صعود کردند و به نظر می رسد که همین روحیه را به لیگ ایتالیا هم منتقل کردند و حالا یکی از دو تیم 9 امتیازی هستند و با توجه به لغو احتمالی بازی ناپولی و یوونتوس به نظر می رسد که میلان و آتالانتا تنها تیم های 9 امتیازی خواهند ماند.

4125