بایرن مونیخ 4-3 هرتابرلین؛ شاهکار لواندوفسکی سیری ناپذیر با چهار گل

بایرن مونیخ 4-3 هرتابرلین؛ شاهکار لواندوفسکی سیری ناپذیر با چهار گل

خبرگزاری فوتبالی - هرتابرلین هر چقدر هم تلاش کرد تا جلوی بایرن مونیخ را بگیرد اما در مقابل لواندوفسکی تسلیم شد. مهاجم لهستانی چهار گل زد تا بدون تردید بهترین بازیکن این هفته لیگ المان باشد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در ابتدا با دو گل لواندوفسکی پیش افتاد اما هرتا با گلهای کوردوبا و کانیا به بازی برگشت. در دقیقه 85 مهاجم لهستانی گل سوم را زد که سه دقیقه بعد هرتا گل مساوی را به ثمر رساند اما لوا که نمی خواست تسلیم شود، گل چهارم را در دقیقه 93 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شب درخشان خود را تکمیل کند و البته دو امتیاز ارزشمند را به حساب بایرن مونیخ واریز کند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل هرتابرلین 6 امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت هر چند که فقط یک امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند و قطعا با ادامه درخشش ابرستاره ای نظیر لواندوفسکی می توانند خیلی زود صدر جدول را در اختیار بگیرند و مثل سالهای گذشته جام قهرمانی بوندسلیگا را از آن خود کنند. بایرن بعد از بازیهای ملی باید به مصاف آرمینیا بیله فلد در بوندسلیگا برود هر چند که قبل از ان بازی معوقه جام حذفی خود را با تیم دورن انجام می دهند. هرتا نیز با این شکست سه امتیازی ماند و در رتبه سیزدهم جدول جای گرفت.

4125