رکوردهای تحقیرآمیز منچستریونایتد با شکست مقابل تاتنهام

رکوردهای تحقیرآمیز منچستریونایتد با شکست مقابل تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد با نتیجه 6 بر 1 مقابل تاتنهام شکست خورد. شیاطین سرخ در الدترافورد مقابل تاتنهام تحقیر شدند و رکورد های منفی بر جا گذاشتند. کمتر کسی فکرش را می‌کرد که مورینیو با تاتنهام بتواند چنین انتقام سختی از منچستریونایتد بگیرد و تیم سابقش را با این نتیجه تحقیر کند.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ با شکست سنگین مقابل تاتنهام یک آبروریزی از خودشان بر جای گذاشتند. منچستریونایتد دو رکورد منفی را پس از این شکست از خودش برجای گذاشت. از سال 1972 تاکنون این برای اولین بار است که منچستریونایتد در سه بازی اول خود در لیگ، حداقل دو گل دریافت می‌کند. منچستریونایتد در هفته گذشته با نتیجه 3 بر 2 مقابل برایتون به پیروزی رسید و علی‌رغم پیروزی دو گل دریافت کرد. شیاطین سرخ در هفته‌ی دوم لیگ برتر انگلیس که اولین بازی خود را انجام دادند با نتیجه 3 بر 1 مقابل کریستال پالاس شکست خوردند تا شروع ضعیفی داشته باشند.

از طرفی منچستریونایتد در نیمه اول بازی مقابل تاتنهام 4 گل دریافت کرد و این برای اولین بار از سال 1990 بود که شیاطین سرخ 4 گل از یک تیم در نیمه اول دریافت می‌کنند. آخرین باری که این اتفاق افتاده بود در ماه مه سال 1990 بود که منچستریونایتد 4 گل از ناتینگهام فارست در نیمه اول دریافت کرد.

1470