منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ مورینیو آبروی تیم سابقش را برد

منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ مورینیو آبروی تیم سابقش را برد

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه مسابقات لیگ انگلیس، تاتنهام با نتیجه شش بر یک مقابل منچستریونایتد پیروز شد، نتیجه ای که شاید عواقب سنگینی برای سولشر مربی نروژی داشته باشد و به اخراج زودهنگام وی منجر شود.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو پرتغالی به تیم سابق خود رحم نکرد و منچستریونایتد را در هم کوبید. یونایتد با گل برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما خیلی سریع تاتنهام به بازی برگشت. دو دقیقه بعد اندومبله گل مساوی را زد، سون در دقیقه هفت خیلی سریع کامبک تاتنهام را تکمیل کرد. بعد از آن اما شروع جشنواره گلی بود که به معنی تحقیر بزرگ شیاطین سرخ بود. در واقع اخراج مارسیال در دقیقه 28 باعث شد تا منچستریونایتد هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد. بعد از آن هری کین (دو بار) و اوریه و همچنین سون برای یک بار دیگر گلزنی کردند تا منچستریونایتد یکی از تلخ ترین کابوس های خود را تجربه کند و هواداران این تیم آبروی خود را بر باد رفته ببینند.

تاتنهام با این پیروزی هفت امتیازی شد و موقتا در رتبه پنجم لیگ انگلیس تا پایان هفته چهارم جای گرفت در حالی که منچستریونایتد که از سه بازی اولش دو شکست داشته و فقط یکی را برده در رتبه شانزدهم قرار دارد. هیچ بعید نیست که در روزهای آینده خبر اخراج سولشر منتشر شود.

4125