منچستریونایتد به جز سانچو چه بازیکنانی را مدنظر دارد؟

منچستریونایتد به جز سانچو چه بازیکنانی را مدنظر دارد؟

خبرگزاری فوتبالی - مهلت زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نمانده و شیاطین سرخ هنوز نتوانتسه‌اند جیدون سانچو را بخرند. منچستر یونایتد می‌‌تواند اهداف دیگری هم در این نقل و انتقالات داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو هدف شماره یک منچستریونایتد بود اما دورتموند این بازیکن را با چنگ و دندان حفظ کرد و همچنان دست شیاطین سرخ از این بازیکن کوتاه مانده است. منچستر یونایتد باید در تیم های دیگری به دنبال خرید یک وینگر راست بگردد و سری آ می‌تواند جایی باشد که منچستر در آن به دنبال بازیکن بگردد. یکی از گزینه های منچستر یونایتد به ادعای دیلی میل، داگلاس کاستا است که به تازگی 30 ساله شده. او که مسن تر از سانچوست، بازیکن آینده داری به شمار نمی‌رود و در فصل گذشته در 29 بازی برای یوونتوس 3 گل زد و 7 پاس گل داد.

یکی دیگر از بازیکنانی که می‌تواند گزینه‌ی منچستر یونایتد باشد، فدریکو کیه زا، ملی پوش 22 ساله ایتالیایی است که در حال حاضر در حال فیورنتینا توپ می‌زند و توانایی بازی در پست های مختلف را دارد. قیمتی که به نظر می‌رسد شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن پیشنهاد دهند مبلغی بین 60 تا 70 میلیون یورو است. کیه زا در فصل گذشته در 37 بازی برای فیورنتینا، 11 گل زده و 9 پاس گل داد.

1470