لوانته 0-2 رئال مادرید؛ وینیسیوس، تیم زیدان را به صدر برد

لوانته 0-2 رئال مادرید؛ وینیسیوس، تیم زیدان را به صدر برد

خبرگزاری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی برای دومین بازی پیاپی برای رئال مادرید گل ارزشمندی به ثمر رساند تا رئال مادرید با ده امتیاز و با یک بازی کمتر تا پایان هفته چهارم صدرنشین لیگ اسپانیا شود. البته بنزما در دقیقه 94 گل دوم را به ثمر رساند تا برای بازیهای پیش رو اعتماد به نفس پیدا کند و بالاخره در چهارمین بازی فصل برای اولین بار پایش به گلزنی باز شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در مقابل لوانته زیاد زیبا بازی نکرد و به جز گل وینیسیوس که با یک ضربه تماشایی از درون محوطه جریمه به ثمر رسید در بقیه دقایق نتوانست تیم غالب میدان باشد. با این وجود تیم زیدان به واسطه تجربه خود توانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

وینیسیوس که در بازی رئال مادرید و وایادولید هم با تک گلش زمینه ساز پیروزی رئال مادرید شده بود در این بازی گل ارزشمندی را به ثمر رساند و حالا رئال مادرید که فصل گذشته قهرمان لالیگا شد حالا دوباره صدر جدول را در اختیار گرفته است. آخرین شکست لالیگایی رئال مادرید به قبل از شیوع کرونا و 8 ماه پیش برمی گردد که رئال در مقابل بتیس شکست خورد و بعد از آن تیم زیدان در لیگ بی شکست بوده است. بارسلونا هم اگر امشب مقابل سویا پیروز شود می تواند به رتبه دوم لالیگا البته با دو بازی کمتر از حریفان برسد.

4125