جاستین کلایورت و حضور قرضی در لایپزیش

جاستین کلایورت و حضور قرضی در لایپزیش

خبرگزاری فوتبالی – احتمالا به زودی جاستین کلایورت از رم جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار منتشر شده در رسانه های ایتالیایی، جاستین کلایورت، وینگر جوان تیم رم که در ۲ فصل گذشته نتوانسته جایی برای خود در رم دست و پا کند احتمالا از رم جدا می‌شود و به طور قرضی به تیم لایپزیش خواهد پیوست.

اسکای اسپورت و گاردین با اعلام این خبر نوشته‌اند که مهاجم ۲۱ ساله سابق آژاکس که سال ۲۰۱۸ با امضای قراردادی به ارزش ۱۷.۲ میلیون یورو به رم پیوسته نتوانسته در رم جایگاه مطمئنی برای خود دست و پا کند و با توجه به عدم حضور مستمر در ترکیب اصلی این تیم، به طور قرضی به لایپزیش خواهد پیوست تا شاید بتواند آن‌جا توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. مذاکرات اولیه هم بین دو باشگاه انجام شده است.

جاستین که فرزند پاتریک کلایورت، اسطوره هلندی بارسلونا است در ۶۸ بازی برای رم تنها ۹ گل زده و ۱۰ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده و نتوانسته سایه‌ای از توانایی‌های پدرش را به نمایش بگذارد. به همین دلیل به لایپزیشی خواهد رفت که پیشتر پاتریک شیک را از رم جذب کرده و به نوعی او را احیا کرده بود. حالا هم ممکن است کلایورت با حضور در این تیم بتواند به اوج دوران فوتبالیش برسد و در تیم‌های بزرگ‌تری حضور پیدا کند.

1101