نقش کلیدی مربی بدنساز پرسپولیس در موفقیت شاگردان یحیی

نقش کلیدی مربی بدنساز پرسپولیس در موفقیت شاگردان یحیی

خبرگزاری فوتبالی- شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی داشتند که دلیل آن تمرینات خوب بدنسازی این تیم بوده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان پرسپولیس در بازی هایی که در قطر به صورت فشرده برگزار شد با آمادگی جسمانی بالایی که داشتند بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و مخصوصا در یکی از تاکتیک های کادر فنی که پرس کردن بود شرایط بدنیخوب آنها بعث می شد این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شاگردان یحیی حتی برابر تیم های قدرتی و فیزیکی مانند پاختاکور هم کم نیاورد، همه اینها به این دلیل است که پرسپولیس از نظر بدنی تیم خوب و آماده ای  محسوب می شود. قرمزها این وضعیت را هم در دوران برانکو و وقتی که مارکو مربی بدنساز پرسپولیس بود تجربه کردند و بازیکنان این تیم آمادگی شان در حدی بود که می توانستند مقابل هر حریفی صف آرایی کنند.

پس از حضور یحیی گل محمدی در راس کادر فنی پرسپولیس، دکتر مظاهر رحیم پور مسئول و مربی بدنساز پرسپولیس شد، او که سابقه همکاری با یحیی در تراکتور و شهر خودرو را در کارنامه خود دارد امتحانش را در پرسپولیس هم با موفقیت پشت سر گذاشت و با تمرینات بدنسازی خوبی که برای بازیکنان در نظر گرفت ثابت کرد که کارش را به خوبی بلد است.

آنچه کاملا مشخص است یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در طول این سالها و همچنین ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور مربیان بدنساز خوب در این تیم بوده است و آنها ثابت کردند که نقش غیر قابل انکاری در موفقیت این تیم داشتند.

7655