مدیر دورتموند: 27 بار گفتم سانچو یه یونایتد نخواهد رفت

مدیر دورتموند: 27 بار گفتم سانچو یه یونایتد نخواهد رفت

خبرگزاری فوتبالی - میشاییل زورک، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند، تاکید کرد که جیدون سانچو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به منچستریونایتد ملحق نخواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در ماه‎های اخیر صحبت‎های بسیاری درباره انتقال جیدون سانچو به تیم اوله گونار سولشر مطرح شد. گفته می‎شد که این بازیکن اولویت اصلی مدیران یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. به نظر می‎رسید که او نیز علاقه بسیاری به انجام این انتقال داشت اما در نهایت دو باشگاه بر سر قیمت این بازیک به توافق نرسیدند و او به حضورش در تیم آلمانی ادامه داد. میشاییل زورک روز شنبه به خبرنگاران گفت: " این در بسته است و من 27 بار این مطلب را گفته‎ام. "

ظاهرا این صحبت از طرف تمام مدیران باشگاه، سرمربی تیم، بازیکنان و هواداران نیز بوده است که علاقه بسیاری به حذف بازیکن با استعداد تیم ملی انگلیس در ترکیب تیم خود دارند. پیش از این مارکو رویس و ارلینگ هالند نیز خوشحالی خود از ادامه حضور سانچو در این تیم در فصل جاری را ابراز کرده بودند. برخی رسانه‎ها خبر داده بودند که منچستریونایتد پیشنهاد 91.3 میلیون پوندی برای خرید سانچو در اواسط هفته گذشته ارائه کرده که از سوی مدیران باشگاه دورتموند رد شده است. 

1811