تمجید میهایلوویچ از سرمربی رقیب: اینزاگی دیدگاهش به فوتبال را تغییر داده

تمجید میهایلوویچ از سرمربی رقیب: اینزاگی دیدگاهش به فوتبال را تغییر داده

خبرگزاری فوتبالی – میهایلوویچ پیش از دیدار مقابل بنونتو به تمجید از سرمربی این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی، بنتونتو امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف تیم بولونیا می‌رود و دو رقیب سابق به نام‌های سینیشا میهایلوویچ و فیلیپو اینزاگی این بار در قامت سرمربی رو در روی هم قرار می گیرند.

میهایلوویچ، سرمربی فعلی بولونیا که سال پیش به جای فیلیپو اینزاگی روی نیمکت این تیم نشسته به خبرنگاران می‌گوید: اخراج اینزاگی؟ این مسئله ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. او پیشرفت کرده و مهم ترین چیز این است که از اشتباهات درس بگیریم. او دیدگاهش نسبت به فوتبال را تغییر داده است.

سرمربی تیم بولونیا درباره برد هفته گذشته مقابل پارما گفته: همیشه به شاگردانم می‌گویم که با شجاعت بازی کنند. برای من برنده شدن مقابل پارما به همان اندازه که از میلان شکست خوردیم شگفتی ایجاد نکرد. بازی فردای ما دیداری است که می‌توانیم در آن برنده شویم. بنونتو سال گذشته در سری بی قهرمان شده اما سری آ متفاوت است. به آن‌ها احترام می‌گذاریم. آن‌ها برای برنده شدن بازی می‌کنند اما اعتقاد دارم نتیجه در اختیار خود ما است.

میهایلوویچ درباره خرید جدید اسکاتلندی تیم بولونیا، آرون هیکی گفته: می‌توانم با مشاهده ویدیوهای او بگویم که آماده است. بازیکنان جوان برای حضور در زمین مسابقه به شجاعت نیاز دارند. مهم این است که به آن‌ها اطمینان داشته باشیم.

1101