لوپتگی: در بهترین فرم مقابل بارسلونا بازی می‌کنیم

لوپتگی: در بهترین فرم مقابل بارسلونا بازی می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم سویا اعلام کرده آن‌ها باید در بهترین فرم خود در بازی مقابل بارسلونا حاضر شوند.

به گزارش فوتبالی، لوپتگی درباره بازی امشب مقابل بارسلونا به خبرنگاران گفته: باید در بهترین شکل و فرم‌مان باشیم. هیچ راه دیگری برای بازی مقابل بارسلونا نداریم. بارسلونا با مربی جدید و انرژی تجدید شده که باعث نمایش‌های خوب آن‌ها شده به تیمی متفاوت تبدیل شده است. اگرچه که هر بازی یک فرصت است و ما باید کارهایی که می‌توانیم را در زمین انجام دهیم.

امسال در فصل نقل و انتقالات، سویایی‌ها فعالیت چندانی نداشته‌اند و برخلاف تابستان سال ۲۰۱۹، آن‌ها چراغ خاموش و بی سر و صدا به کارشان ادامه می‌دهند. لوپتگی البته اعلام کرده هنوز به مونچی، مدیر ورزشی باشگاه اطمینان دارد.

لوپتگی می‌گوید: ما پیشتر هم گفته‌ایم که ورودی‌ها و خروجی‌های باشگاه کاملا به مونچی بستگی دارد. ما با هم در ارتباط هستیم. او می‌داند که من چه می‌خواهم و من هم به او کاملا اطمینان دارم. در حال حاضر تمرکز من روی بازیکنانی که در احتیار داریم است تا در بازی به ما کمک کنند.

لوپتگی درباره قرعه سویا در لیگ قهرمانان کنار کراسنودار، چلسی و رن می‌گوید: همان زمان که قرعه مشخص شد پیش بینی کردم که گروه سختی است که البته انتظار چیزی جز آن در لیگ قهرمانان هم نبود. رن در حال حاضر صدرنشین لیگ فرانسه است، کراسنودار رشد کرده و نیازی نیست چیزی درباره چلسی بگوییم.

1101