مدافع یوونتوس به طور قرضی راهی رن شد

مدافع یوونتوس به طور قرضی راهی رن شد

خبرگزاری فوتبالی - دنیله روگانی، مدافع ایتالیایی که نتوانست جایگاه خوبی در تورین بدست بیاورد و به ترکیب اصلی بیانکونری‌ها راه پیدا کند، راهی تیم رن فرانسه شد. این انتقال قرضی بوده و بند خریدی برای رن در آن وجود ندارد. باشگاه فرانسوی برای خرید این بازیکن 1.5 میلیون یورو پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، روگانی در حال حاضر 26 ساله است و از پنج سال پیش که از امپولی جدا شد، بیش از 100 بازی برای یوونتوس انجام داد و امیدوار است که بتواند برای جام ملت های اروپا در تابستان آینده در لیست تیم ملی ایتالیا قرار بگیرد. این مدافع در یووه بازیکنی ذخیره بود و در کل فصل گذشته فقط در 11 بازی از ابتدا در ترکیب بیانکونری ها قرار گرفت. او 7 بازی برای تیم ملی ایتالیا در فصل گذشته انجام داد.

با توجه به اینکه این فصل به یورو منتهی می‌شود، روگانی می‌خواست راهی باشگاهی شود که بتواند بازی کند و رن مقصد مناسبی به نظر می‌رسد. حضور تیم رن در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار هم یکی از دلالیل اصلی انتخاب روگانی است. رن در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان با تیم‌های سویا، چلسی و کراسنودار هم گروه است. دنیله روگانی از تیم هایی مثل والنسیا و نیوکاسل یونایتد هم پیشنهاداتی داشت اما در نهایت راهی فوتبال فرانسه شد.

1470