رونمایی زلاتان از خودروی جدیدش در اینستاگرام

رونمایی زلاتان از خودروی جدیدش در اینستاگرام

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ به مناسبت تولدش یک ماشین جدید خریداری کرده است. او که به تازگی 39 ساله شد در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از ماشین جدیدی که خریداری کرده، رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره سوئدی روسونری ها یک پورشه 911 Heritage Design Edition خریداری کرده است. او عکس این ماشین را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:" تولد زلاتان مبارک" زلاتان در اینستاگرام 44.5 میلیون دنبال کننده دارد. او هنوز نمی‌تواند از ماشین جدیدش استفاده کند چرا که به علت ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شده است. مهاجم سوئدی قبلا هم خودرو های دیگری به مناسبت تولدش خریده بود.

زلاتان ابراهیموویچ در ژانویه‌ی گذشته از باشگاه لس آنجلس گلکسی در لیگ آمریکا به میلان آمد و قراردادی به مدت نیم فصل بست. قرارداد او مجددا به مدت یک‌سال تمدید شده است. مهاجم سوئدی 7 میلیون یورو بابت یک‌سال آینده دستمزد دریافت خواهد کرد. زلاتان ابراهیموویچ چندی پیش در گفتگو با صفحه رسمی باشگاه میلان در فیسبوک گفته بود:" من می‌خواستم به خانه برگردم. اکنون می توانیم کار را شروع کنیم تا حتی نتایج بهتری به دست آوریم. همانطور که همیشه گفته‌ام ، من به اینجا نیامدم که اسطوره شوم ، بلکه برای بدست آوردن نتایج اینجا هستم تا میلان را به همان جایگاهی که باید داشته باشد برگردانم."

1470