رئال مادرید و یک مصدوم جدید؛ این بار آلوارو اودریوزولا

رئال مادرید و یک مصدوم جدید؛ این بار آلوارو اودریوزولا

خبرگزاری فوتبالی – آلوارو اودریوزولا به جمع مصدومین باشگاه رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته مشخص شد دنی کارواخال، مدافع راست اسپانیایی تیم رئال مادرید مصدوم شده و تا ۲ ماه دیگر نمی‌تواند به میادین برگردد اما این پایان بدشانسی‌های رئال مادرید نبود و این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد آلوارو اودریوزولا که قرار بود جانشین کارواخال باشد مصدوم شده و حالا زیدان باید گزینه جدیدی برای سمت راست خط دفاعی‌اش پیدا کند.

در بیانیه منتشر شده در سایت رئال مادرید آمده: طبق آزمایشات انجام شده روی آلوارو اودریوزولا توسط دپارتمان پزشکی رئال مادرید مشخص شد او از ناحیه پشت پای چپ دچار مصدومیت شده و باید به درمان بپردازد.

این مسئله می‌تواند مشکلی جدی برای رئالی‌ها ایجاد کند زیرا حالا علاوه بر ادر میلیتائو، هازارد، تونی کروس و کارواخال، آن‌ها مصدوم جدیدی به نام اودریوزولا دارند و مشخص نیست زیدان که می‌توانست روی جانشینی کارواخال از اودریوزولا استفاده کند حالا از چه کسی در این پست بهره می‌برد. حالا تنها ناچو، وازکز و مندی در این پست مانده‌اند. ممکن است حتی زیدان، مارسلو را در پست مدافع چپ به کار گیرد و مندی را به سمت راست بفرستد اما در نهایت باید دید زیدان برای بازی فردا مقابل لوانته از چه ترکیبی استفاده می‌کند.

1101