تراکتور روی موج تغییر!

تراکتور روی موج تغییر!

خبرگزاری فوتبالی- پس از انتقال مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی، عباس الیاسی، مدیرعامل موقت این باشگاه جای خود را به صادق درودگر داد و الیاسی به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه منصوب شد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی بعد از شرکت در واگذاری باشگاه تراکتورسازی موفق شد تا مالکیت این باشگاه را برعهده بگیرد و از خرداد سال97 به عنوان مالک این باشگاه فعالیت می کند.

در حدود 28 ماه گذشته که زنوزی مالک باشگاه تراکتور شده است این تیم 6 مدیرعامل عوض کرده است و تا یکی از رکوردداران تغییر مدیرعامل در فوتبال ایران باشد.

زنوزی در بدو ورودش صادق درودگر را به عنوان مدیرعامل تراکتور انتخاب کرد اما درودگر خیلی زود از سمتش استعفا کرد. بعد از درودگر علیرضا اسدی به عنوان مدیرعامل تراکتور انتخاب شد اما او هم مجبور به استعفا شد.  ایوب بهتاج مدیرعامل بعدی تراکتور بود که  با توجه به عدم پذیرش استعفایش از سوی وزارت ورزش و جوانان از مدیریت این باشگاه تبریزی استعفا داد. زنوزی بعد از  بهتاج سراغ غلامرضا صادقیان رفت و او را به عنوان مدیرعامل تراکتور انتخاب کرد اما صادقیان هم بعد از نتایج ضعیف تراکتور در لیگ برتر از سمتش استعفا داد. 

میرمعصوم سهرابی پس از حدود ۶  ماه حضور در سمت سرپرستی از سوی هیات مدیره باشگاه تراکتور به ‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد اما 2 روز پیش محمد علیپور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور انتخاب شد و میرمعصوم سهرابی بر اساس تصمیم مالک به عنوان عضو هیات مدیره و معاون ورزشی منصوب شد که سهرابی از پست معاونت استعفا کرد.

 تراکتور در 28 ماه گذشته دست خوش تغییرات بسیاری در پست مدیریتی شده و این در حالیست که یک باشگاه برای رسیدن به موفقیت باید ثبات داشته باشد.

9697