رضایت سانچز از حضور در اینتر: باید بهتر از این‌ها شویم

رضایت سانچز از حضور در اینتر: باید بهتر از این‌ها شویم

خبرگزاری فوتبالی – مهاجم شیلیایی اینتر به خبرنگاران از عزم و اراده بازیکنان برای موفقیت می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، الکسیس سانچز در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: اولین بازی سخت بود. ۳-۲ عقب افتادیم و سپس کامبک زدیم. زمانی که برای اینتر بازی می‌کنید، عزم و اراده برای کسب برد همیشه وجود دارد.

اینتر توانست بازی اول را با نتیجه ۴-۳ برنده شود. آن‌ها بازی دوم را هم با نتیجه ۵-۲ از بنونتو بردند. سانچز می‌گوید: تنها ۲ بازی را پشت سر گذاشتیم و زود است تا درباره چیزهای بزرگ صحبت کنیم. باید بهتر شویم. هم از لحاظ ذهنی، هم از لحاظ سبک بازی و هم از نظر دفاعی. فکر می‌کنم عالی کار می‌کنیم اما می‌توانیم بهتر شومی. زود است تا درباره قهرمانی در سری آ صحبت کنیم. می‌توانم بعد در این رابطه صحبت کنم. باید تقویت شویم و تمایل بیشتری به برد داشته باشیم. نمی‌توانیم آرام باشیم و در هر بازی، چه آسان و چه سخت باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

مهاجم سابق تیم منچستر یونایتد در ادامه افزود: حس خوبی دارم و بیشتر بازی می‌کنم. می‌خواهم توپ را در اختیار داشته باشم تا هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم حس خوبی دارم چون آماده هستم و کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم. پس از حضور در منچستر یونایتد می‌خواستم فضای متفاوتی را تجربه کنم. زمانی که به اینتر آمدم با کونته رابطه خوبی ایجاد کردم. او مربی است که به شما اجازه تسلیم شدن نمی‌دهد.

1101