زیدان یوویچ را به مهاجم اسپانیایی ترجیح داد

زیدان یوویچ را به مهاجم اسپانیایی ترجیح داد

خبرگزاری فوتبالی - بورخا مایورال، مهاجم اسپانیایی که دو فصل گذشته را به طور قرضی در لوانته سپری کرده بود، راهی رم شد و این لوکا یوویچ است که در رئال مادرید ماند چرا که زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید، یوویچ را به بورخا مایورال ترجیح داد و می‌خواهد که مهاجم صربستانی را به عنوان ذخیره‌ی کریم بنزما در سانتیاگو برنابئو نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، با انتقال بورخا مایورال به رم کسی که در نهایت در مادرید ماندگار شد، لوکا یوویچ بود. زیدان ترجیح داد که لوکا یوویچ در رئال بماند و بورخا مایورال باید سانتیاگو برنابئو را ترک کند. از میلان به عنوان مقصد احتمالی لوکا یوویچ نام برده می‌شد اما او رئال را ترک نکرد و این مایورال بود که راهی لیگ ایتالیا شد. مایورال که در حال حاضر 23 سال دارد، در فصل گذشته‌ی لالیگا 8 گل برای لوانته به ثمر رساند. او در مجموع در 67 بازی برای لوانته، 13 گل به ثمر رسانده است.

در حقیقت در فصل آینده هم کریم بنزما مهاجم اول رئال مادرید خواهد بود و شکی در آن وجود ندارد و زیدان در حال حاضر مهاجم ذخیره‌ی خود برای فصل 2020/21 را هم مشخص کرده و انتخاب او لوکا یوویچ بود، نه بورخا مایورال.

1470