ستاره آرژانتینی یوونتوس گزینه‌ رئال مادرید نیست

ستاره آرژانتینی یوونتوس گزینه‌ رئال مادرید نیست

خبرگزاری فوتبالی - در این پنجره نقل و انتقالاتی شایعات زیادی پیرامون پائولو دیبالا وجود داشته است و گفته می‌شد که او از جمع بیانکونری ها خواهد رفت اما اکنون به نظر می‌رسد که این بازیکن قصد ماندن در یوونتوس را داشته و به دنبال تمدید قراردادش است.

به گزارش فوتبالی، دیبالا که در حال حاضر 26 سال دارد تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد داشته و به نظر می‌رسد به دنبال تمدید آن است. بازیکن آرژانتین در 46 بازی در فصل گذشته برای بیانکونری ها 17 گل به ثمر رسانده بود. پائولو دیبالا از سال 2015 در یوونتوس حضور دارد و نمی‌خواهد پس از 5 سال به دوران حضورش در این تیم خاتمه دهد. شایعات عجیبی در مورد دیبالا به گوش می‌رسید. برخی از رسانه‌های ایتالیایی ادعا می‌کردند که او با پوگبا معاوضه خواهد شد. برخی دیگر می‌گفتند که دیبالا به رئال مادرید رفته و تونی کروس راهی یوونتوس خواهد شد اما اطرافیان ستاره‌ی آرژانتینی معتقد هستند که این حرف ها فقط در رسانه‌ها مطرح شده و ریشه‌ای در واقعیت ندارند.

اکنون و در فاصله یک هفته مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی واضح است که این بازیکن در یوونتوس خواهد ماند و گزینه‌ای برای رئال مادرید نخواهد بود. مادریدی ها در تابستان آینده برای امباپه تلاش خواهند کرد و باز هم نمی‌توان دیبالا را از گزینه‌های اصلی آنان برشمرد.

1470