رکوردشکنی شفیلد یونایتد با خرید مهاجم لیورپول

رکوردشکنی شفیلد یونایتد با خرید مهاجم لیورپول

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه شفیلد یونایتد با خرید مهاجم جوان لیورپول، رکورد نقل و انتقالات خود را جا به جا کرد. ریان بروستر که در حال حاضر 20 سال دارد با قراردادی 5 ساله به ارزش 23.5 میلیون پوند از لیورپول راهی شفیلد شده است و این رقم رکورد گران ترین خرید باشگاه شفیلد یونایتد است.

به گزارش فوتبالی، ریان بروستر پس از 5 سال حضور در لیورپول، آنفیلد را ترک می‌کند. این بازیکن که در تیم های رزرو لیورپول هم توپ زده بود، فرصت چندانی برای بازی در لیورپول بدست نیاورد و تصمیم به ترک این تیم گرفت. بروستر از 15 سالگی در آکادمی لیورپول رشد کرد و به تیم بزرگسالان لیورپول انتقال یافت و اکنون راهی شفیلد یونایتد شده است. ریان بروستر فقط 4 بار برای لیورپول به میدان رفت و به همین دلیل تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و اکنون تبدیل به گران ترین خرید تاریخ شفیلد شده است.

بروستر به وب سایت رسمی شفیلد یونایتد گفت:" حضور در اینجا احساس خوبی است و نمی‌توانم صبر کنم تا کارم را شروع کنم. چند گزینه داشتم اما در حال حاضر شفیلد یونایتد بهترین تیم برای من است. با نگاهی به باشگاه، این تیم در حال رشد است، سال گذشته در رده نهم قرار گرفت و امیدوارم که در این فصل بهتر باشد. سخت تلاش می كنم و سعی می كنم امسال تیم را به جایگاهی بالاتر برسانم."

1470