رئال مادرید در آخرین روز های نقل و انتقالات یک استعداد می‌خرد؟

رئال مادرید در آخرین روز های نقل و انتقالات یک استعداد می‌خرد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که در روز هایی که تا پایان نقل و انتقالات مانده، رئال مادرید قصد دارد ادواردو کاماوینگا، ستاره‌ی جوان تیم رن فرانسه را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا اصالتی آنگولایی دارد اما برای تیم ملی فرانسه بازی کرده است. گفته می‌شود که پاریسن ژرمن مشتری اصلی این بازیکن است و می‌خواهد این هافبک 17 ساله را به تیمش اضافه کند. رئال مادرید تصمیم دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و به مدت دو فصل او را به طور قرضی در لیگ فرانسه نگه دارد. قیمت این بازیکن 60 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و رئال مادرید اگر می‌خواهد او را به خدمت بگیرد باید چنین رقمی را بپردازد. ادواردو کاماوینگا نوید هافبک آینده داری را در فوتبال فرانسه می‌دهد. این بازیکن نقش بسزایی را در صعود رن به لیگ قهرمانان اروپا داشت. این تیم در فصل گذشته‌ی لیگ فرانسه سوم شد. رن در لیگ قهرمانان این فصل در گروه سویا، چلسی، کراسنودار قرار گرفت. توماس توخل درباره‌ی کاماوینگا گفته است:" من به کاماوینگا نه نمی گویم."

در حال حاضر پاری سن ژرمن و رئال مادرید دو مشتری اصلی ادواردو کاماوینگا هستند و باید دید که در روز های پایانی نقل و انتقالات چه اتفاقاتی پیرامون این هافبک می‌افتد.

1470