مهاجم رئال مادرید با رم برای قرارداد دو ساله به توافق رسید

مهاجم رئال مادرید با رم برای قرارداد دو ساله به توافق رسید

خبرگزاری فوتبالی - انتقال بورخا مایورال به رم قطعی شد. این مهاجم که در ابتدا تصمیم گرفته بود در رئال مادرید بماند، نظرش را عوض کرد چرا که با توجه به ماندنی شدن لوکا یوویچ به نظر می رسد که این مهاجم اسپانیایی جایی در رئال مادرید ندارد.

به گزارش فوتبالی، وکلای مایورال در روز پنجشنبه با باشگاه رم به توافق رسیدند و این بازیکن احتمالا فردا به رم سفر خواهد کرد تا قراردادی قرضی و دو ساله با تیم جدید خود امضا کند. مایورال که با رئال مادرید تا سال 2021 قرارداد داشت، در ابتدا قراردادش را تا 2023 تمدید کرد و بعد از آن برای دو فصل قرضی راهی رم خواهد شد. البته رم در تابستان 2021 برای خرید مایورال بند خرید 15 میلیونی در اختیار خواهد داشت و فصل بعدش بند خرید 20 میلیون یورویی. 

بورخا مایورال در ابتدا به ماندن در رئال مادرید فکر می کرد اما در نهایت و با توجه به حضور یوویچ در تیم تصمیم گرفت که جدا شود چرا که نمی خواست مهاجم سوم باشد. این مهاجم که در دو فصل اخیر قرضی به لوانته رفته بود حالا در فوتبال ایتالیا تلاش خواهد کرد که خودش را ثابت کند. البته مهاجم 22 ساله تجربه حضور در فوتبال آلمان را هم دارد. زیدان از عملکرد مایورال راضی بود اما با حضور یوویچ و ماریانو جایی برای او در تیم ندارد.

4125